Subject: FW: Tabivere alevikus kinnistu nr 2436 Voldi Tuuleveski II detailplaneeringu kehtetuks tunnistamisest
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 11:27:22 +0300

From: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 22, 2024 11:26 AM
To: Anne Vesinurm <[email-masked]>
Subject: FW: Tabivere alevikus kinnistu nr 2436 Voldi Tuuleveski II
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamisest

Tere Anne

Palun registreeri mulle tööülesanne.

Delta eelmine töövoog:
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/c788789f-7a97-4c3c-b0d8-eb6
511d40253

Parimat

Kristi

From: Anni Teetsmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 22, 2024 10:16 AM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tabivere alevikus kinnistu nr 2436 Voldi Tuuleveski II
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamisest

Tere

Oleme pannud kokku Voldi Tuuleveski II kinnistu detailplaneeringu
kehtetuks tunnistamise eelnõu ning edastan selle Transpordiametile
tutvumiseks ja arvamuse avaldamiseks. Võtame vastu teie abi otsuse
sisustamises ning põhjendamises lähtuvalt teeomaniku vaatest. Seega palun
vaadata eelnõu üle ning võimaluse korral tuua välja täiendavaid argumente,
mis toetaksid planeeringu kehtetuks tunnistamist.

Taustainfo: meieni on jõudnud informatsioon, mille kohaselt proovib
kinnistu omanik maaüksust võõrandada Eestis tegutsevatele tanklakettidele
ning ei ole nõus detailplaneeringu kehtetuks tunnistamisega. Õnneks siiani
ei ole õnnestunud kinnistut müüa.

Palun andke teada, mis aja jooksul jõuaksite eelnõu läbi vaadata ning oma
sisendi anda.

Lugupidamisega,

Anni Teetsmann

Tartu Vallavalitsus

Planeeringute spetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel. 5309 9192

From: Kristi Kuuse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 26, 2024 9:14 AM
To: Anni Teetsmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tabivere alevikus kinnistu nr 2436 Voldi Tuuleveski II
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamisest

Tere Anni

Sain lõpuks ehitusüksusega ja projekteerimise osakonnaga läbi räägitud.
Tänan, et ootasid nii kannatlikult, meil on ehitushooaeg täies mahus
alanud.

Planeeringuala asub riigitee nr 39 Tartu-Jõgeva-Aravete km 18,1-18,3
kaitsevööndis. Aasta keskmine liiklussagedus riigi tugimaanteel on kõrge –
4283 autot ööpäevas ja kiirusrežiim on 70km/h.

Kaalusime tankla rajamise võimalust tänaseid teeolusid arvestades.

1.	Detailplaneering on lähiaastate ehitustegevuse aluseks (PlanS §
124). Teedevalitsuse tollasest kooskõlastusest on aga möödunud pea 30
aastat. Piirkond on sellest ajast alates väga palju muutunud. Ümbritsev
keskkond, kohalik teedevõrk, tugimaantee parameetrid, kergliiklusteed ja
ületuskohad jmt ning ka projekteerimispõhimõtted on muutunud. Meie
hinnangul ei ole 17.06.1998 otsusega nr 111 kehtestatud Tabivere alevikus
asuva kinnistu nr 2436 Voldi tuuleveski II planeering enam kehtestatud
kujul elluviidav.
2.	Teede projekteerimisnormid (kliimaministri 17.11.2023 määrus nr 71
„Tee projekteerimise normid“) on muutunud. Normide järgi peab tankla
juurdepääsuks olema ristumiskohtade ohutu vahekaugus tänase
liiklussageduse juures minimaalselt 250 m, mis selles kohas ei anna
kuidagi enam välja. See on väga konfliktipunkti rohke liikluskeskkond.
Arvesse tuleb võtta mõlemal teeküljel asuvaid ristumiskohti. Lisaks on
siin bussipeatus ja üle tee on avalik ranna-ala. Juurdepääs tanklale tuleb
kavandada olemasoleva teedevõrgu kaudu.
3.	Oleme hiljuti väljastanud seisukohad (kiri 7.2-2238486-2
16.05.2023) Tabivere alevikus asuvate Tuuleveski tn 5 ja Pargi tn 2
maaüksuste ning lähiala detailplaneeringule. Planeeringuala Seisukohtade
punkti 1 kohaselt tuleb juurdepääsuks sellele piirkonnale kasutada
olemasolevaid ristumiskohti riigitee ca km 18,029 (riigitee nr 14230
Tabivere jaama tee / Pargi tänav) ja km 18,339 (kohalik tee nr 7730006
Tuuliku / Tuuliku tänav).

Seega, me toetame 17.06.1998 otsusega nr 111 kehtestatud Tabivere alevikus
asuva kinnistu nr 2436 Voldi tuuleveski II detailplaneeringu kehtetuks
tunnistamist ja võime aidata teid otsuse sisustamises teeomaniku vaatest.

Lugupidamisega

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Anni Teetsmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 4, 2024 10:34 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Tabivere alevikus asuva kinnistu nr 2436 Voldi Tuuleveski II
detailplaneering

Tere

Tabivere Vallavolikogu poolt on 17.06.1998 otsusega nr 111 kehtestatud
Tabivere alevikus asuva kinnistu nr 2436 Voldi tuuleveski II
detailplaneering, millega on võimalik tutvuda siit:
https://gis.tartuvald.ee/dokumendid/Detailplaneeringud/DP_1998_01/ .
Detailplaneering hõlmab Tuuleveski maaüksust (kü tunnus: 77301:002:1120)
ning planeeringualale jääb ka Tuuliku maaüksus (kü: 77301:002:1870).
Detailplaneeringuga soovitakse alale kavandada tankla. Antud
detailplaneeringu kehtestamisest on möödunud rohkem kui 20 aastat ning
planeeringut ei ole asutud ellu viima. Sellest tulenevalt oleme küsinud
maaüksuse omaniku arvamust planeeringu kehtetuks tunnistamise osas.

Maaüksuse omanik on edastanud meile oma seisukoha ja arvamuse
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamise osas. Maaüksuse omanik AS
Eksar-Transoil on edastanud meile oma seisukoha, mille kohaselt nad
soovivad asuda detailplaneeringu lahendust ellu viima ega nõustu
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamisega. Arvestades, et planeeringuala
hõlmab ka tugimaanteed nr 39 Tartu-Jõgeva-Aravete teed, ning planeeringu
kehtestamisest on möödas rohkem kui 20 aastat, soovin küsida kas ja mis
tingimustel on Transpordiamet valmis kooskõlastama tankla rajamist
Tuuleveski maaüksusele. Planeeringu kehtestamise eelselt  kooskõlastas
selleaegne Jõgeva Teedevalitsus planeeringu 22.10.1996, tehes neli
märkust, mis on leitavad siit:
https://gis.tartuvald.ee/dokumendid/Detailplaneeringud/DP_1998_01/Planeeri
ngu%20seletuskiri.pdf lk 11.

Lugupidamisega,

Anni Teetsmann

Tartu Vallavalitsus

Planeeringute spetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel. 5309 9192

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.